bamboo fence for sale



bamboo fence on sale!!!!
pagar buluh untuk di jual!!!
only rm49.90
-
-screening
-providing a background
-adding artistic balance
-cara pasang sangat senang.
- kos penghantaran rm15.oo semenanjung malaysia
-3ftx7ft


on sale 49.90!!!
inginkan pagar begini?
resort style



sebelum

selepas


bamboo fence dari dekat








teknik disertakan, hanya 10 minit,
dahulunya pagar diatas hanya pagar besi yang bekarat, bila saya install bambo fence ia bertukar menjadi resort style..
pagar buluh yang saya gunakan ini berjaya mengubah keadaan pintu gate pelanggan saya. dia tidak melakukan apa apa, ambil masa hanya 30 minit sahaja. tidak perlu mengupah orang. jimat kos.sangat lasak. apakah tujuan utama anda nak install bamboo fence? sudah tentu untuk keelamatan, screeening, bg nampak background dan paling standard nak adding artistic balance.
bagaimana ingin order?
saya berada di ampang untuk datang dan ambil
langganan melalui penghantaran pos laju.?
bank in payment kepada cimb saya dan besok paginya saya akan terus pos kepada anda

testimonial



"We are very happy with our bamboo fencing. We used the fencing to create a small Japanese garden on our back balcony. Previously our balcony overlooked the building next door, which was not a nice view. With the fencing, we created a more peaceful view and added a new "room" to our home." jeg

rm39.90!!









I hope that you are able to keep your bamboo products cost effective, as I am very glad that I found you on the internet." ed










on sale rm39.90



kol or sms for delivery
cimb bank account
14081273763527





Have any questions or comments or want to share your experience with me? i love hearing from you and seeing the results of your projects, so send me a message or give me a call!!